سفارش تبلیغ
صبا ویژن

wizerco

ردیاب و دزدگیر ماهواره ای F100-R وایزر

دزدگیرهای ماهواره ای F100-R وایزر به چه صورت کار می کنند؟

ردیاب جی ‌‌‌پی ‌‌اس F100-R وایزر مناسب ردیابی‌ همه ‌‌ی خودروها و موتور‌‌سیکلت ‌‌‌های ایرانی و خارجی است. این رد‌‌یاب به ‌عنوان یک دزد‌‌گیر ماهواره ‌‌ای با امکانات برنامه ‌‌ریزی شده‌‌ ی متنوع است که در وسایل نقلیه به‌‌ راحتی نصب می‌‌ شود و قابلیت ‌‌های متنوع آن به صاحب خودرو امکان نظارت کامل را بر روی وسیله ‌‌ی نقلیه می ‌‌دهد. در این مقاله می‌‌ توانید همه ‌‌‌ی اطلاعات ضروری درباره‌‌ ی ردیاب خودرو وایزر مدل f100 را بخوانید.

تفاوت دزد‌‌گیر معمولی با دستگاه‌‌ ردیاب GPS

در حال حاضر دلیل عمده‌‌‌ ی افزایش استفاده از دستگاه رد‌‌یاب خودرو وایزر در وسایل نقلیه، اطمینان از یافتن آن‌ ها بعد از سرقت است. در حقیقت سیستم‌‌‌ های ردیابی در خودرو و موتورسیکلت به‌ عنوان دستگاه بازیابی وسیله‌ ی نقلیه بعد از سرقت احتمالی محبوبیت دارند. برخلاف دستگاه‌‌ های دزد‌‌گیر معمولی که تنها عامل بازدارنده است، با نصب ردیاب GPS، پلیس می ‌‌‌تواند به راحتی اطلاعات موقعیت‌ ارسال شده توسط ردیاب نصب شده بر روی خودرو را دنبال کرده و خودروی سرقت شده را در کم‌ ترین زمان و بدون اتلاف وقت پیدا کند. بنابراین در بین فناوری های جدید، دستگاه ردیاب جی ‌‌پی ‌‌اس بهترین ابزار کمک به پلیس و صاحب خودرو جهت حفاظت از وسایل نقلیه شناخته شده است. 

دزدگیر وایزر و جی پی اس وایزر 

امکان ویژه‌ی ردیابی لحظه ‌‌ای F100-R، بدون محدودیت مکانی

با کمک ردیاب خودرو وایزر مدل f100 صاحب خودرو می ‌‌تواند در هر لحظه از وضعیت خودرو یا موتورسیکلت خود اطلاع دقیق به دست آورد. این اطلاعات نیازی به حضور در کنار وسیله ‌‌ی نقلیه ندارد بلکه صاحب خودرو در هر محدوده‌‌ ی جغرافیایی که باشد، تنها با اتصال به شبکه اینترنت و یا توسط پیامک اطلاعات را دریافت می ‌‌‌نماید. این اطلاعات در قالب هشدارهای گوناگون، لحظه‌‌ ی سرقت یا در صورتی که خودرو در اختیار فرد دیگری باشد قابل دریافت است. هشدار می ‌‌تواند شامل مواردی مانند ضربه، روشت شدن خودرو، سرعت خودرو، مسیر طی شده، خروج از محدوده‌‌ ی جغرافیایی، وضعیت باتری و غیره باشد.
هرگونه ضربه و جابه ‌جایی خودرو هشداری به صاحب آن ارسال می ‌شود. صاحب خودرو این هشدار را از طریق یک پیامک متنی یا از طریق اپلیکیشن سرو دریافت می‌‌ نماید. بلافاصله صاحب خودرو با ارسال درخواست، بر روی نقشه، مسیر خودرو را به صورت دقیق و با کم ‌ترین خطا می‌‌تواند ببیند و نهایتا محل دقیق توقف خودرو را پیدا کند. از طریق این رد‌‌یاب مخفی‌‌گاه سارق یا باند سرقت برای صاحب خودرو و پلیس آگاهی قابل شناسایی خواهد بود. البته صاحب خودرو می ‌‌‌تواند در هر لحظه با ارسال یک درخواست از طریق اپلیکیشن سرو، خودرو را در حین حرکت خاموش نماید به ‌‌طوری که راننده نتواند آن را دوباره روشن کند. همچنین زمانی که صاحب خودرو مجبور است آن را به فرد دیگری امانت دهد، رد‌‌یاب جی پی اس وایزر بهترین ابزار قابل اعتماد پایش خواهد بود. 

ابعاد کوچک و نصب آسان رد‌‌یاب F100-R وایزر

رد‌یاب ماهواره ‌‌ای بر خلاف دزد‌‌گیر‌‌ معمولی که قابل رویت است، باید آن قدر کوچک باشد که به راحتی در قسمتی که سارق نتواند تصور کند نصب شود و اطلاعات حرکت خودرو را به ‌‌طور مخفیانه به صاحب خودرو ارسال نماید. ردیاب جی پی اس F100-R دائما داده‌‌‌ ها (طول و عرض جغرافیایی) را به‌ عنوان موقعیت وسیله‌ ی نقلیه ارسال و اپلیکیشن سرو به بهترین نحو نمایش می ‌‌‌دهد. این دستگاه در ابعاد کوچکی طراحی شده تا در خودرو به راحتی و دور از چشم سارقین نصب شود و به طور مداوم وسیله‌‌‌ نقلیه‌‌‌ ی در حال حرکت را نظارت کند و نهایتا وضعیت خودرو را بر اساس نوع درخواست صاحب خودرو گزارش دهد. 
 
ردیاب ماهواره ای موتور سیکلت و ماشین وایزر

دزد‌‌گیر ماهواره‌‌ای و رد‌‌یاب جی ‌‌پی‌‌ اس چگونه کار می‌‌کنند؟

هنگامی که درخواست توسط کاربر به سیم‌‌‌کارت دستگاه ردیاب GPS ارسال می ‌‌‌شود، سیستم به‌ طور خودکار یک پاسخ به درخواست تلفن همراه صاحب خودرو ارسال می‌ کند. صاحب خودرو می ‌‌تواند که درهنگام ارسال درخواست موقعیت وسیله نقلیه ی خود از لحاظ مکانی در هر جای دنیا باشد.
نحوه‌‌ ی کار ردیاب جی پی اس به این صورت است که با استفاده از تعدادی ماهواره که در مدارهای دور زمین قرار گرفته ‌‌‌‌اند اطلاعات دقیقی از مکان و موقعیت خودرو را برای شما ارسال می ‌کند. ردیاب‌ ها با دریافت سیگنال حداقل از 3 ماهواره برای محاسبه ‌‌‌ی طول و عرض جغرافیایی یا حداقل 4 ماهواره برای محاسبه موقعیت سه بعدی یعنی طول، عرض و ارتفاع وسیله‌‌‌ ی مورد نظر به کار می ‌‌‌آیند. بنابراین جی پی اس یک فناوری مهم برای تشخیص موقعیت مکانی هر فرد و یا وسیله ‌‌‌ی نقلیه در حال حرکت است.

مزایای استفاده از رد‌‌یاب وایزر مدل F100-R

ردیاب F100-R وایزر با وزن 70 گرم یک دستگاه ردیاب جی پی اس کوچک است که می ‌تواند به‌عنوان مکمل دزد‌‌گیر خودرو به کار آید. ابعاد کوچک آن باعث می ‌‌شود به راحتی در وسایل نقلیه نصب و پنهان شده و به ‌‌عنوان ابزاری بازیابی ‌‌کننده‌‌ ی خودرو یا موتور‌‌سیکلت پس از سرقت به ‌‌کار آید. این دستگاه دارای سنسور GPS و در حداقل زمان ممکن اطلاعات را با دقت مکانی بالا ارسال می ‌‌‌کند. همچنین این دستگاه به راحتی و بدون محدودیت مکانی، خودرو را ردیابی می‌‌‌ کند. هنگام قطع باتری خودرو با ارسال هشدار، از شارژ باتری داخلی استفاده می ‌‌‌کند، بنابراین اگر سارق باتری خودرو را قطع نماید همچنان تا چندین ساعت این دستگاه موقعیت خودرو را نمایش می ‌‌‌دهد و با صاحب خودرو ارتباط برقرار خواهد کرد. به ‌‌علاوه صاحب خودرو می ‌‌‌تواند هشدارهای متنوعی را در اپلیکیشن سامانه ردیابی وایزر (سرو) تعریف و درخواست نماید، مانند ارتباط صوتی با داخل خودرو (در صورت لزوم) یا متوقف نمودن خودرو از فاصله‌‌ ی دور. نصب این دستگاه بسیار آسان است اما پیشنهاد ما این است که حتما از نمایندگی‌ های معتبر وایزر جهت نصب ردیاب وایزر استفاده نمایید تا از گارانتی یک ساله محصول و راهنمایی نمایندگان رسمی تیم وایزر بهرهمند شوید. 

قیمت ردیاب جی پی اس f100r وایزر 

استفاده از رد‌‌یاب وایزر در آینده

تیم وایزر با تجربه 25 ساله شرکت مادر خود یعنی گروه تحقیقات کاوشکام آسیا، از سال 1395 دستگاه‌‌‌ ردیاب وایزر را جهت ردیابی خودرو و موتورسیکلت ارائه نمود و در سال‌ های آینده قصد دارد محصولات خود را با کیفیت بالاتر و استاندارد جهانی در زمینه‌‌‌ های گسترده ‌‌تری عرضه نماید. تیم وایزر هم‌‌‌ اکنون محصولات با کیفیت و مناسب خودروهای ایرانی و خارجی و همچنین کلیه‌ ی موتورسیکلت‌‌ های لوکس، مسابقه ‌‌ای و موتورسیکلت‌‌ های معمولی را تولید و عرضه نموده و همیشه برای راهنمایی مشتریان وایزر در همه ‌‌ی شهرهای ایران آماده است. تیم پشتیبانی ردیاب وایزر متعهد است که همواره جهت رفع نیاز مشتری چه از نظر افزایش اطلاعات فنی و چه از نظر نحوه‌ی استفاده از دستگاه بهترین خدمات را ارائه دهد و به همین منظور روز به روز بر سهولت استفاده از اپلیکیشن می‌‌‌ افزاید و شرایط استفاده از آن را با کاهش هزینه‌‌ ی اینترنت (پیوستن به سامانه دامنه‌های اینترنتی با میزبانی داخلی) برای مصرف ‌‌کنندگان به صرفه‌ تر می ‌نماید. برای استعلا از قیمت ردیاب خودرو وایزر (قیمت جی پی اس وایزر) می توانید با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.

جی پی اس خودرو وایزر و ردیاب جی پی اس مدل f100 
در این مقاله سعی کردیم درباه ی ردیاب وایزر f100r، قیمت ردیاب وایزر و پشتیبانی ردیاب وایزر را به طور دقیق بررسی کنیم همچنین شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از دیگر مقالات ما بازدید نمایید: