سفارش تبلیغ
صبا ویژن

wizerco

نمایندگی فروش ردیاب خودرو وایزر در تهران

نمایندگی های وایزر
نمایندگی رسمی وایزر در تهران
نمایندگی های فروش محصولات وایزر در تهران و ایران ارائه دهنده ی اطلاعات کامل درباره ی محصولات و خدمات پس از فروش این شرکت می باشند. ارائه ی محصولات وایزر با اطمینان بر اصالت کالا، گارانتی رسمی شرکت، پشتیبانی پس از فروش و قیمت مصوب از دلایل اصلی خرید مشتریان از فروشگاه ها و نمایندگی های رسمی وایزر در تهران است. در این مقاله می توانید با راه های ارتباطی با دفتر مرکزی جی پی اس وایزر و نمایندگی های فروش و خدمات شهر تهران آشنا شوید. 

خرید جی پی اس خودرو وایزر در تهران

فروش دستگاه های دزدگیر و ردیاب خودرو وایزر در تهران توسط نمایندگی های این شرکت صورت می گیرد. یکی از راه های ارتباطی با نمایندگی ها ارتباط با دفتر مرکزی است. جهت دریافت اطلاعات تماس نمایندگی های فروش ردیاب وایزر در شهر تهران به صفحه ی نمایندگی وایزر مراجعه نمایید همچنین برای استعلام از قیمت ردیاب خودرو وایزر و قیمت جی پی اس وایزر با کارشناسان تیم وایزر به شماره 02186045860 تماس بگیرید.
ردیاب wizer 

مراکز فروش ردیاب وایزر در سراسر کشور

وایزر به عنوان ارائه دهنده ی و پشتیبانی کننده محصولات ردیاب های ضدسرقت (دستگاه های ردیاب ضدسرقت موتورسیکلت، خودرو های شخصی سبک و سنگین و ارائه دهنده ی اپلیکیشن سرو) می باشد. تاکنون تیم وایزر با تمرکز بر عرضه ی ردیاب های تخصصی وسایل نقیله ی شخصی بهترین دستگاه های ردیاب را برای خودروها عرضه نموده است و در این مسیر موفق به ارائه ی محصولات باکیفیت و خدمات موثری برای مشتریان شده است. این شرکت هم اکنون دارای تیم فروش و پشتیبانی قوی در سراسر ایران می باشد و همواره در صدد تامین رضایت مشتریان و خریداران محصولات وایزر بوده است.
در حال حاضر فروش محصولات وایزر در نمایندگی ها به صورت حضوری و یا تلفنی امکان پذیر است. نمایندگی های وایزر در چندین منطقه تهران و حومه و سایر شهرستان ها در زمینه ی فروش، نصب ردیاب وایزر و آموزش فعالیت می کنند. مشتریان و دارندگان ردیاب های وایزر می توانند در همه ی نقاط تهران از خدمات این نمایندگی ها بهره مند شوند. نمایندگی تهران وایزر از مجرب ترین کارشناسان فروش و نصب انتخاب شده اند و از سوی دفتر مرکزی مستقیما پشتیبانی می شوند تا در صورت بروز مشکل در عملکرد دستگاه ردیاب، چه در بخش سخت افزاری و چه در قسمت نرم افزار آن، در هر نقطه ای از کشور به سرعت مشکل را رفع نمایند.
خرید از نمایندگی های فروش وایزر مزایایی زیر را برای شما خواهد داشت:
بهره مندی از قیمت مناسب و شرکتی
نصب دستگاه توسط نیروهای مجرب و آموزش دیده
نصب دستگاه بدون آسیب به سیستم برق خودرو
پشتیبانی قوی و آموزش صحیح استفاده از دستگاه
ارائه ی اطلاعات کافی درباره ی محصولات وایزر و انتخاب گزینه ی مناسب با توجه به نیاز شما
دسترسی به تمامی امکانات و خدمات تیم وایزر 
ارائه محصولات با گارانتی اصلی و تایید اصالت و مرغوبیت قطعات
بهره مندی از هدایای ویژه ی وایزر مانند سیم کارت هدیه
سامانه ردیابی وایزر 

ویژگی نمایندگی های ردیاب وایزر در تهران

تیم پشتیبانی ردیاب وایزر در دفتر مرکزی شرکت وایزر در تهران، همواره پاسخگوی سوالات مشتریان بوده است و کاربران می توانند پاسخ هرگونه مشکل و سوالات خود را از تیم متخصص وایزر دریافت نمایند. علاوه بر دفتر مرکزی، این شرکت دارای چندین نمایندگی فروش محصولات وایزر در تهران می باشد که خدمات خود را مستقیماً به مشتریان ارائه می نماید.
هم اکنون نمایندگی های وایزر در مناطق مختلف تهران از جمله در خیابان های تهران پارس، آزادی، مولوی، ستارخان، امام خمینی، ملت و سایر مناطق دارای نمایندگی های ثابت می باشد. و همچنین با در نظر گرفتن نمایندگی سیار در تهران شما می توانید در هر نقطه ی تهران از خدمات تیم وایزر بهره مند شوید.
نمایندگی های رسمی وایزر را می توانید در صفحه ای که به تازگی در این وبسایت قرار داده شده مشاهده کنید و اطلاعات تماس نزدیک ترین نمایندگی به خود را دریافت نمایید. مراکز رسمی وایزر در تهران با بهره گیری از متخصصان، مشاوران و نصاب های حرفه ای خدمت رسانی می کنند. هدف اصلی تیم وایزر فراهم نمودن پشتیبانی قوی برای استفاده ی هر چه بهتر دارندگان خودروهای شخصی از دستگاه های ردیاب بوده است. بدین منظور همواره ارتباط پایدار بین نمایندگی ها و دفتر مرکزی تیم وایزر وجود دارد.
البته دستگاه های ردیاب ماشین وایزر دارای قطعات باکیفیت بوده و اصالت تمامی قطعات توسط متخصصین تایید شده است، ازاین رو میزان خرابی و معیوب شدن دستگاه ها بسیار اندک است و بر خلاف دستگاه های مشابه در بازار کمتر دچار آسیب و نقص در بخش سخت افزاری می شوند. 
ردیاب ماهواره ای خودرو 

خدمات نمایندگی های وایزر در تهران

خرید ردیاب خودرو و جی پی اس وایزر می توانند با حضور در هر یک از نمایندگی ها در تهران، به شیوه ای کاملاً تخصصی دستگاه را بر روی خودروی شخصی یا موتورسیکلت خود نصب نمایند. نصب دستگاه های جی پی اس چندان کار دشواری نمی باشد اما بهره گیری از تجارب متخصصان در زمینه ی نصب را به شما پیشنهاد می کنیم تا بتوانید از تمامی امکانات و پشتیبانی تیم وایزر استفاده نمایید. البته جهت معتبر ماندن گارانتی دستگاه های ردیاب جی پی اس و استفاده از اپلیکیشن سرو، صرفاً می بایست توسط نمایندگان رسمی تیم وایزر نصب گردند، در غیر این صورت فاقد گارانتی خواهند بود.
همچنین اگر می خواهید دستگاه را با قیمت مناسب تهیه نمایید بهتر است به نزدیک ترین نمایندگی خودرو وایزر محل خود مراجعه نمایید و از اطلاعات کامل درباره ی ویژگی های هر دستگاه اطلاعات کافی دریافت کرده و با توجه به نیاز و خواسته ی خود ردیاب GPS وایزر مناسب را انتخاب کنید. نمایندگی های فروش وایزر در تهران، ارائه دهنده ی تخصصی ترین سرویس های مرتبط از جمله فروش، نصب و آموزش اپلیکیشن سرو هستند و قادرند شما را در انتخاب مناسب ترین ردیاب وایزر راهنمایی نمایند. 
آدرس و اطلاعات تماس شعب و نمایندگی های رسمی وایزر را می توانید در اینجا مشاهده نمایید. این صفحه در وبسایت رسمی وایزر در پاسخ به پرسش های مکرر هموطنان گرامی مبنی بر دریافت اطلاعات تماس با فروشندگان و نصاب های رسمی وایزر به منظور برقراری ارتباط هرچه بیشتر و بهتر میان نمایندگان و مشتریان قرار داده شده است. 
به شما اطمینان می دهیم که تیم پشتیبانی وایزر مثل همیشه با صبر و حوصله پاسخگوی نیاز و پرسش های شما بوده و از طریق راه های ارتباطی ذکر شده پاسخگوی شما خواهد بود. بنابراین شما می توانید از طریق وبسایت، شماره های تماس یا مراجعه به نمایندگی ردیاب وایزر در تهران با ما ارتباط داشته باشید و سوالات، نیازها و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. 
شرکت کاوشکام آسیا (وایزر) ارائه دهنده بهترین و به روزترین ردیاب های خودرو با قابلیت های منحصربه فرد ردیابی ماهواره ای و لحظه ای وسیله نقلیه شما می باشد. شرکت وایزر دارای اپلیکیشن سرو است که می توانید بر روی تلفن همراه هوشمند خود نصب کرده و به صورت آنلاین موقعیت وسیله نقلیه تان را مشاهده نمایید. همچنین ردیاب های وایزر این امکان را به شما می دهد که به هنگام باز شدن درب خودرو با ارسال یک پیامک شما را مطلع سازد. جهت مشاوره و اطلاع از قیمت دستگاه ردیاب خودرو می توانید به وب سایت (www.wizerco.com) مراجعه کرده و یا با تلفن 86045860-021 تماس حاصل نمایید.